Zostań policjantem! Zgłoś się do nas i wybierz wyjątkową drogę zawodową!
Będąc policjantem, możesz robić w życiu wiele pożytecznego, służąc ludziom i dbając o ich bezpieczeństwo. Jest to wyjątkowa profesja – wymagająca, ale jednocześnie dająca dużo satysfakcji i, jak chyba żadna inna, niesamowite możliwości rozwoju. Jeśli jesteś zainteresowany pełnieniem służby - złóż dokumenty – wyślij je do nas pocztą, albo dostarcz do komendy Policji, my zajmiemy się resztą.
SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:
- obywatel polski o nieposzlakowanej opinii;
- który nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- korzystający z pełni praw publicznych;
- posiadający co najmniej średnie wykształcenie;
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować;
- dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Co daje Ci służba w Policji:
- stabilne zatrudnienie;
- możliwość uzyskania praw emerytalnych po przepracowaniu 25 lat;
- uzyskanie tytułu licencjata lub magistra podejmując studia w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie (tryb stacjonarny lub niestacjonarny) na jednym z oferowanych kierunków: bezpieczeństwo wewnętrzne, kryminologia, zarządzanie, informatyka;
- adekwatnie do zainteresowań i realizowanych zadań uczestnictwo w kursach specjalistycznych (oferta obejmuje ponad 100 różnego rodzaju kursów) np.: minersko-pirotechniczny, doskonalących technikę prowadzenia pojazdu, taktyki i techniki przesłuchania, analizy kryminalnej, cyberprzestępczości;
- uczestnictwo w kursach językowych np. z języka angielskiego, języka rosyjskiego;
- uzyskanie nowych uprawnień i kwalifikacji: tytuł ratownika, uprawnienia stermotorzysty, uprawnienia instruktora taktyki i techniki interwencji, prawo jazdy kat. D, uprawnienia SEP, uprawnienia obsługi „dronów” i wiele innych.
SKŁADANIE DOKUMENTÓW JEST MOŻLIWE PRZEZ CAŁY ROK!
Postępowanie kwalifikacyjne rozpoczyna się z chwilą złożenia przez kandydata do służby w Policji następujących dokumentów:
- podanie do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi przyjęcie do służby w Policji;
- wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B)
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu), w przypadku wystawienia tych dokumentów w językach obcych – ich tłumaczenie;
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby (oryginały dokumentów do wglądu), jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub służbie;
- książeczka wojskowa zawierającą wpis potwierdzający odbycie zasadniczej służby wojskowej lub przeniesienie do rezerwy
UWAGA: kandydaci do służby w Policji zgłaszający się z wyżej wymienionymi dokumentami powinni legitymować się dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Osoby zainteresowane podjęciem służby w Policji, powinny złożyć dokumenty w: Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Kontroli w Komendzie Powiatowej Policji w Poddębicach przy ul. Targowej 22 lub Zespole Doboru i Rezerwy Kadrowej oraz Ewidencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub wysłać pocztą.
Zapraszamy do monitorowania doborowego fanpage na:
Facebooku @Zostań Łódzkim Policjantem oraz Instagramie #zostan.lodzkim_policjantem
Pamiętaj zabierz ze sobą rękawiczki i maseczkę ochronną!