Informacje

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zapraszamy do udziału w Turnieju BRD

Zapraszamy uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu poddębickiego do udziału w Ogólnopolskim Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym, którego organizatorami są: Polski Związek Motorowy, Komenda Główna Policji, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego.

Turniej BRD obejmuje cykl eliminacji (od klasowych do ogólnopolskich) z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym i ma na celu propagowanie wśród uczniów bezpiecznego i kulturalnego zachowania w ruchu drogowym oraz poznawanie zasad udzielania pomocy przedmedycznej.

Turniej obejmuje szereg konkurencji: test z przepisów ruchu drogowego, pomoc przedmedyczną, jazdę w miasteczku ruchu drogowego oraz pokonanie rowerowego toru przeszkód.
Jeśli chcą Państwo, by drużyna Waszej szkoły wzięła udział w turnieju, prosimy o przesłanie na adres: rzecznik@poddebice.ld.policja.gov.pl zgłoszenia drużyny.

Termin zgłaszania drużyn upływa 12 kwietnia 2022 r.

Po zamknięciu listy zgłoszeń na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach opublikowana zostanie informacja o drużynach, które wezmą udział w eliminacjach powiatowych 22 kwietnia 2022 r. na hali sportowej w Szkole Podstawowej w Poddębicach.
Regulamin tegorocznego Turnieju znajdą Państwo na stronie internetowej Polskiego Związku Motorowego.
 

Uczestnicy GRUPY I Turnieju (uczniowie 10-12 lat -rocznikowo) muszą posiadać i przedstawić do wglądu:

  • kartę rowerową,
  • legitymację szkolną,
  • pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
  • zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.

W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są trzyosobowe drużyny danej szkoły (skład dowolny), reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju. W przypadku finału ogólnopolskiego i europejskiego drużyny będą składać się z 4 osób (2 dziewczynki + 2 chłopców).

Uczestnicy GRUPY II Turnieju (pozostali uczniowie) muszą posiadać i przedstawić do wglądu:

  • kartę rowerową lub prawo jazdy kat. AM,
  • legitymację szkolną,
  • pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
  • zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.

W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są trzyosobowe drużyny danej szkoły (skład dowolny), reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju. W przypadku finału ogólnopolskiego i europejskiego drużyny będą składać się z 4 osób (2 dziewczynki + 2 chłopców).

Osoba do kontaktu - sierż. Beata Orłowska, tel. 47 845-22-17, sierż. sztab. Sylwia Kaźmierczak, tel.695-406-267,

Serdecznie zapraszamy!!!

Powrót na górę strony