Ogłoszenia na stanowiska niebędące w służbie cywilnej

SEKRETARKA – UMOWA NA ZASTĘPSTWO

Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu i miejsce pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach

Telefon kontaktowy: (47) 8452248/ 8452249
Telefon kontaktowy do koordynatora dostępności: (47) 8452219

1.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1.    przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie dokumentów,
2.    przyjmowanie przesyłek jawnych i niejawnych i sporządzanie wykazów przesyłek
3.    rozdział korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne według dekretacji Komendanta lub I Zastępcy;
4.    nadzorowanie procesu rozliczania się kierowników poszczególnych komórek/jednostek organizacyjnych KPP z dokumentów pobranych i pokwitowanych w dzienniku podawczym,
5.    Prowadzenie ewidencji i rejestrów oraz książki przyjęć interesantów w ramach skarg i wniosków;
6.    przygotowywanie dokumentacji i teczek zagadnieniowych będących w dyspozycji sekretariatu, Komendanta i I Zastępcy do zdania do składnicy akt oraz sporządzanie spisów akt przekazanych.

Wymagania niezbędne
1.    wykształcenie: średnie,
2.    poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
3.    w służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1994 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów  bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
4.    znajomość ustaw: ustawa o Policji, ustawy o służbie cywilnej,
5.    znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
6.    umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, analizy
i syntezy informacji,  umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
7.    posiadanie obywatelstwa polskiego,
8.    korzystanie z pełni praw publicznych,
9.    nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe
1.    wykształcenie wyższe na kierunku administracja,
2.    doświadczenie zawodowe: co najmniej rok w pracy biurowej w administracji publicznej,
3.    kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"


Wymagane dokumenty i oświadczenia
1)    życiorys/CV i list motywacyjny,
2)    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
3)    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
4)    kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)    kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" wydane przez ABW, SKW lub Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632),
6)    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
7)    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8)    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9)    oświadczenie okresie od 22 lipca 1994 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów  bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Termin składania dokumentów
do dnia 21 lutego 2025 roku

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowej Policji w Poddębicach
ul. Targowa 22.

Dokumenty z zamkniętych kopertach z dopiskiem  „Oferta zatrudnienia na stanowisko sekretarki – umowa na zastępstwo” należy składać do 21 lutego 2025 r.
- w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach ul. Targowa 22,
- lub za pośrednictwem poczty lub innej jednostki świadczącej  usługi przewozowe na adres Komendy. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki.

Dodatkowe informacje:
1.    4.850 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
2.    Do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne.
3.    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani o tym fakcie telefonicznie.
4.    Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisani własnoręcznie.
5.    Oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie zostaną powiadomieni).
6.    Oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
7.    Planowane rozpoczęcie pracy: w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika KPP w Poddębicach może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Informacji Niejawnych KPP w Poddębicach postępowania sprawdzającego i wydanie poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku  legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
8.     Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść Procedury KPP w Poddębicach w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty
https://poddebice.bip.policja.gov.pl/273/sygnalisci/4154/wewnetrzna-procedura-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-KPP-w-Poddebicach.html

 

Oferujemy dodatkowo:
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- możliwość skorzystania z niskoprocentowej pożyczki mieszkaniowej,
- dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- nagrody jubileuszowe,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- miejsce parkingowe na terenie urzędu,
- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowe w miejscu pracy,
- miejsce do odświeżenia się,
- stojaki na rowery na terenie urzędu.

Dostępność:
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne ,wyznanie, orientację seksualną czy tez inną cechę prawnie chronioną.
- do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością oraz osoby ze szczególnymi potrzebami,
- jako osoba z niepełnosprawnością lub osoba ze szczególnymi potrzebami możesz zgłosić swoje potrzeby na etapie składania dokumentów,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


W celu uzyskania dodatkowych  informacji prosimy o kontakt z pracownikami Zespołu ds. Kadr
i Szkolenia tel. 47 845 22 48 , 47 845 22 49.

Przetwarzanie danych osobowych
Aplikując oświadczasz, że znana jest Ci treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 


DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Poddębicach przetwarza Pana/Pani dane osobowe:

1.    Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
w Poddębicach z siedzibą przy ul. Targowej 22 w Poddębicach, kod 99-200.

2.    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – podkom. Dariusz Stempień
e-mail: iod@poddebice.ld.policja.gov.pl, tel. 47 845 22 40

3.    Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia,
w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.

4.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

5.    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

6.    Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych
w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

7.    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

8.    Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
w wybranym procesie rekrutacji.

 

 

 

Powrót na górę strony