Ogłoszenia w służbie cywilnej

specjalista ds. ewidencji środków trwałych w Zespole ds. Nieruchomości Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi (nr ogłoszenia 139643)

Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:  specjalista ds. ewidencji środków trwałych w Zespole ds. Nieruchomości Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Adres urzędu: Łódź, ul. Lutomierska 108/112

Miejsce pracy: Łódź, ul. Pienista 71
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
•    ustala wartości oraz klasyfikuje środki trwałe na podstawie poniesionych kosztów powstałych w wyniku inwestycji/budowy. Wydziela komponenty - pojedyncze środki trwałe ze złożonych środków trwałych, tj. np. budynek oraz poprawnie alokuje koszty bezpośrednie oraz pośrednie inwestycji;
•    zapewnia bieżącą i sprawną obsługę dokumentacji finansowo-księgowej. Kontroluje obieg dokumentów, wystawia dokumenty OT, DK, LT, MT, PT, MC, LC w celu rozkompletowania czy przekazania środka trwałego innej instytucji, przyjęcia na stan nowego środka trwałego bądź podwyższenia wartości już istniejącego, likwidacji częściowej lub całkowitej środka trwałego oraz przekazania go między jednostkami policji;
•    klasyfikuje oraz podejmuje decyzje o ustaleniu stawki odpisów amortyzacyjnych przyjmowanych składników majątku trwałego KWP w Łodzi oraz prowadzi ewidencję analityczną czyli ilościowo-wartościową środków trwałych w użytkowaniu, w programie komputerowym SWOP;
•    prowadzi ewidencję pozabilansową nieruchomości będących w posiadaniu zależnym Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi;
•    klasyfikuje wydatki jednostki, tj. przebudowa, rozbudowa, adaptacja, modernizacja czy remont, podejmuje decyzje o podniesieniu wartości już istniejących środków trwałych czyli powiększeniu majątku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi;
•    prowadzi oraz aktualizuje karty obiektów inwentarzowych, będących składnikami rzeczowymi majątku trwałego KWP w Łodzi;
•    przygotowuje raporty o wartości i ilości zaewidencjonowanych oraz umorzonych środkach trwałych w poszczególnych grupach rodzajowych dla potrzeb Wydziału Finansów KWP w Łodzi, w celu ustalania stanów okresowych oraz sporządzaniu bilansu rocznego i sprawozdań do GUS;
•    przeprowadza okresową inwentaryzację poprzez porównanie stanów księgowych z jednostkami podległymi KWP w Łodzi, dokonuje wyceny środków trwałych na zbiorczych arkuszach spisowych podczas przeprowadzania inwentaryzacji środków trwałych drogą spisu z natury.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
•    Wykształcenie: wyższe
•    Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z rozliczaniem środków trwałych i prowadzeniem ewidencji środków trwałych
•    znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych (CIT) oraz fizycznych (PIT)
•    znajomość: Krajowego Standardu Rachunkowości nr 11, Klasyfikacji Środków Trwałych
•    poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
•    w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
•    Posiadanie obywatelstwa polskiego
•    Korzystanie z pełni praw publicznych
•    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
•    przeszkolenie z obsługi programów magazynowych i ewidencyjnych,
•    doświadczenie/ przeszkolenie z zakresu rozliczania inwestycji
•    umiejętność kreatywnego oraz analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów
Co oferujemy:
•    dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
•    dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,

Dostępność:
nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną, jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
•    praca biurowa,
•    obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę,
•    praca poza siedzibą urzędu
•    praca stacjonarna,
•    praca w systemie podstawowym,
•    obsługa urządzeń biurowych,
•    oświetlenie naturalne i sztuczne,
•    praca na parterze,
•    niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
•    wynagrodzenie: 1,800 mnożnik kwoty bazowej tj. 4731,37 zł brutto + wysługa lat,
•    oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
•    do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
•    do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
•    kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
•    oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
•    oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•    oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
•    wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
•     aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego
•    planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot)
•    szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod nr telefonu: 47 841 28 85.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
•    CV i list motywacyjny
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
•    kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
•    oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
•    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
•    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
•    Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj do 12 lipca 2024 roku
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 139643"
 
Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2024
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
 
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 841 20 62, email: iod@ld.policja.gov.pl
Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

 

Powrót na górę strony