Ogłoszenia o pracę będące w korpusie służby cywilnej

OGŁOSZENIE  O NABORZE NA STANOWISKO

INSPEKTORA JEDNOOSOBOWEGO STANOWISKA DS. BHP

KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PODDĘBICACH

 

 

Liczba stanowisk pracy: 1

Wymiar etatu: 0,3

Adres urzędu i miejsce pracy:

Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach

 

Telefon kontaktowy: (47) 8452248/ 8452249

Telefon kontaktowy do koordynatora dostępności: (47) 8452219

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  1. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których zatrudnione są kobiety w ciąży lub karmiące piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową w zakładzie pracy lub miejscu wyznaczonym przez pracodawcę;
  2. bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz
    z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
  3. sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych
    i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
  4. przedstawienie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy;
  5. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami  zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
  6. opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
  7. udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i przy pracy oraz
    w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
  8. prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie i  przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  9. doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
  10. udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;
  11. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności
    w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;
  12. uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganie chorobom zawodowym i wypadkom w służbie i przy pracy.

 

Wymagania niezbędne

  1. wykształcenie: średnie,
  2. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  3. w służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1994 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów  bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  4. znajomość ustaw: ustawa o Policji, ustawy o służbie cywilnej,
  5. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  6. umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, analizy
    i syntezy informacji,  umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  7. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  8. korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe na kierunku administracja,
  2. doświadczenie zawodowe: co najmniej rok w pracy biurowej w administracji publicznej,
  3. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. życiorys/CV i list motywacyjny,
  2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydane przez ABW, SKW lub Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.),
  6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie okresie od 22 lipca 1994 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów  bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

Termin składania dokumentów

do dnia 06 lutego 2025 roku

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowej Policji w Poddębicach

ul. Targowa 22.

 

Dokumenty z zamkniętych kopertach z dopiskiem  „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – 147234 inspektor Jednoosobowego stanowiska do spraw BHP” należy składać do 6 lutego 2025 r.

- w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach ul. Targowa 22,

- lub za pośrednictwem poczty lub innej jednostki świadczącej  usługi przewozowe na adres Komendy. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki.

 

 

Dodatkowe informacje:

  1. Podstawę obliczania wynagrodzenia stanowi : 1,8000 mnożnik kwoty bazowej dla korpusu służby cywilnej pomnożony o wymiar etatu tj. 14419,41 + dodatek za wysługę lat.
  2. Do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne.
  3. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów(test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani o tym fakcie telefonicznie.
  4. Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisani własnoręcznie.
  5. Oferty, które spełniały wymagania formalne , lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone ( o tym fakcie kandydaci nie zostaną powiadomieni).
  6. Oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Planowane rozpoczęcie pracy: w ciągu około 2 miesięcy od publikacji ogłoszenia ( zatrudnienie nowego pracownika KPP w Poddębicach może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Informacji Niejawnych KPP w Poddębicach postępowania sprawdzającego i wydanie poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku  legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
  8.  Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść Procedury KPP w Poddębicach w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty

https://poddebice.bip.policja.gov.pl/273/sygnalisci/4154/wewnetrzna-procedura-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-KPP-w-Poddebicach.html

 

 

Oferujemy dodatkowo:

- dofinansowanie do wypoczynku pracownika,

- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,

- możliwość skorzystania z niskoprocentowej pożyczki mieszkaniowej,

- dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- nagrody jubileuszowe,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne,

- miejsce parkingowe na terenie urzędu,

- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowe w miejscu pracy,

- miejsce do odświeżenia się,

- stojaki na rowery na terenie urzędu.

 

Dostępność:

- nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne ,wyznanie, orientację seksualną czy tez inną cechę prawnie chronioną.

- do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością oraz osoby ze szczególnymi potrzebami,

- jako osoba z niepełnosprawnością lub osoba ze szczególnymi potrzebami możesz zgłosić swoje potrzeby na etapie składania dokumentów,

- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

 

W celu uzyskania dodatkowych  informacji prosimy o kontakt z pracownikami Zespołu ds. Kadr, Szkolenia tel. 47 845 22 48 , 47 845 22 49.

 

Przetwarzanie danych osobowych

Aplikując oświadczasz, że znana jest Ci treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

 

 

 

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Poddębicach przetwarza Pana/Pani dane osobowe:

  1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
    w Poddębicach z siedzibą przy ul. Targowej 22 w Poddębicach, kod 99-200.

 

  1. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – podkom. Dariusz Stempień
    e-mail: iod@poddebice.ld.policja.gov.pl, tel. 47 845 22 40

 

  1. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia,
    w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych
    w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  1. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
    w wybranym procesie rekrutacji.

OGŁOSZENIE  O NABORZE NA STANOWISKO

INSPEKTORA ZESPOŁU SZTAB POLICJI

KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PODDĘBICACH

 

 

Liczba stanowisk pracy: 1

Wymiar etatu: 0,7

Adres urzędu i miejsce pracy:

Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach

 

Telefon kontaktowy: (47) 8452248/ 8452249

Telefon kontaktowy do koordynatora dostępności: (47) 8452219

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  1. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie teczek i spisów spraw;
  2. Sporządzanie odpowiedzi na pisma przy użyciu komputera;
  3. Przygotowanie dokumentacji ostatecznie załatwionej do przekazania do składnicy akt.
  4. Opracowywanie, techniczne sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji dot. alarmowania w jednostce;
  5. Opracowywanie, techniczne sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z obronnością i stanem kryzysowym (jawnej i niejawnej) – na wypadek stanu zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz na wypadek katastrof naturalnych i awarii technicznych;
  6. Prowadzenie dokumentacji w sprawach pozwoleń na broń;
  7. Prowadzenie ewidencji uzbrojenia;
  8. Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji broni służbowej i amunicji policjantów;
  9. Prowadzenie rozliczeń amunicji;
  10. Wprowadzanie danych do systemu KSIP: 
  11. Organizacja służby patrolowej (prewencyjnej) na obszarze powiatu, w tym:
  1. opracowywanie codziennej dyslokacji służby z wykorzystaniem SWD,
  2. opracowywanie miesięcznych grafików służby policjantów Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego i wprowadzanie ich do SWD,
  1. Pełnienie zadań Koordynatora  do spraw Ochrony Danych Osobowych,
  2. Prowadzenie o aktualizacja danych w systemie SWOP w zakresie Kartoteki Absencyjnej i rejestracji czasu pracy Zespołu Sztab Policji.
  3. Pełnienie funkcji administratora systemu „Pakiet Aplikacji Policyjnych”,
  4. Obsługa aplikacji „Faktyczny Adres Pobytu” w zakresie rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym.

 

 

Wymagania niezbędne

  1. wykształcenie: średnie,
  2. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  3. w służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1994 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów  bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  4. znajomość ustaw: ustawa o Policji, ustawy o służbie cywilnej,
  5. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  6. umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, analizy
    i syntezy informacji,  umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  7. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  8. korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe na kierunku administracja,
  2. doświadczenie zawodowe: co najmniej rok w pracy biurowej w administracji publicznej,
  3. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. życiorys/CV i list motywacyjny,
  2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydane przez ABW, SKW lub Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.),
  6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie okresie od 22 lipca 1994 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów  bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

Termin składania dokumentów

do dnia 06 lutego 2025 roku

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowej Policji w Poddębicach

ul. Targowa 22.

 

Dokumenty z zamkniętych kopertach z dopiskiem  „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – 147247 inspektor Zespołu Sztab Policji” należy składać do 06 lutego 2025 r.

- w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach ul. Targowa 22,

- lub za pośrednictwem poczty lub innej jednostki świadczącej  usługi przewozowe na adres Komendy. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Podstawę obliczania wynagrodzenia stanowi : 1,8000 mnożnik kwoty bazowej dla korpusu służby cywilnej pomnożony o wymiar etatu tj. 3.311,96 + dodatek za wysługę lat.
  2. Do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne.
  3. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów(test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani o tym fakcie telefonicznie.
  4. Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisani własnoręcznie.
  5. Oferty, które spełniały wymagania formalne , lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone ( o tym fakcie kandydaci nie zostaną powiadomieni).
  6. Oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Planowane rozpoczęcie pracy: w ciągu około 2 miesięcy od publikacji ogłoszenia ( zatrudnienie nowego pracownika KPP w Poddębicach może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Informacji Niejawnych KPP w Poddębicach postępowania sprawdzającego i wydanie poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku  legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
  8.  Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść Procedury KPP w Poddębicach w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty

https://poddebice.bip.policja.gov.pl/273/sygnalisci/4154/wewnetrzna-procedura-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-KPP-w-Poddebicach.html

 

 

Oferujemy dodatkowo:

- dofinansowanie do wypoczynku pracownika,

- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,

- możliwość skorzystania z niskoprocentowej pożyczki mieszkaniowej,

- dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- nagrody jubileuszowe,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne,

- miejsce parkingowe na terenie urzędu,

- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowe w miejscu pracy,

- miejsce do odświeżenia się,

- stojaki na rowery na terenie urzędu.

 

Dostępność:

- nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne ,wyznanie, orientację seksualną czy tez inną cechę prawnie chronioną.

- do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością oraz osoby ze szczególnymi potrzebami,

- jako osoba z niepełnosprawnością lub osoba ze szczególnymi potrzebami możesz zgłosić swoje potrzeby na etapie składania dokumentów,

- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

 

W celu uzyskania dodatkowych  informacji prosimy o kontakt z pracownikami Zespołu ds. Kadr, Szkolenia tel. 47 845 22 48 , 47 845 22 49.

 

Przetwarzanie danych osobowych

Aplikując oświadczasz, że znana jest Ci treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

 

 

 

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Poddębicach przetwarza Pana/Pani dane osobowe:

  1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
    w Poddębicach z siedzibą przy ul. Targowej 22 w Poddębicach, kod 99-200.

 

  1. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – podkom. Dariusz Stempień
    e-mail: iod@poddebice.ld.policja.gov.pl, tel. 47 845 22 40

 

  1. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia,
    w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych
    w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  1. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
    w wybranym procesie rekrutacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

Powrót na górę strony