inspektor ds. zamówień publicznych w Sekcji ds. Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi
Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. zamówień publicznych w Sekcji ds. Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu: Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Miejsce pracy: Łódź, ul. Pienista 71
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
• przygotowuje procedury przetargowe zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami wewnętrznie obowiązującymi w celu zawarcia umów z dostawcami/wykonawcami;
• przygotowuje postępowania w przypadkach, gdy nie jest wymagane powołanie Komisji Przetargowej w celu zapewnienia KWP w Łodzi i jednostek jej podległych niezbędnych dostaw/usług, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
• sporządza plany zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
• kontroluje pod względem finansowym wykonanie wszystkich umów oraz formalnie nadzoruje przestrzeganie procedur przetargowych w Wydziale Inwestycji i Remontów, w tym prowadzi karty postępowania z wyłączenia w celu dokumentowania i kontrolowania ponoszonych wydatków w poszczególnych grupach asortymentowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
• Wykształcenie: średnie
• Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zamówień publicznych lub powyżej 4 lat w administracji publicznej
• poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
• w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
• znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych
• komunikatywność i umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
• umiejętność: stosowania przepisów prawnych, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
• Posiadanie obywatelstwa polskiego
• Korzystanie z pełni praw publicznych
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
• wykształcenie: wyższe
• przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
• znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
Co oferujemy
• Ruchomy czas pracy
• Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
• Miejsce do odświeżenia się
• Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
• Miejsce parkingowe na terenie urzędu
• Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
• Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
• Nagrody jubileuszowe
• Dodatek za wysługę lat
• Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13"
• Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
• Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy.
Dostępność
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca na I piętrze.
Dodatkowe informacje
• Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia;
• Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich);
• Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert;
• Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia;
• Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy;
• Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca;
• Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów;
• wynagrodzenie: 1,8000 mnożnik kwoty bazowej tj. 4967,95 zł brutto + wysługa lat;
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
• do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
• kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
• oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej: lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
• oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane odręcznie,
• planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot),
• szczegółowe informacje dot. ogłoszenia można uzyskać pod nr tel. 47 841 28 85.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KWP w Łodzi w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty: https://lodzka.bip.policja.gov.pl/KPL/sygnalisci/44078,Procedura-KWP-w-Lodzi-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html .
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
• CV i list motywacyjny
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
• oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/-a, nie pełnił/-a służby w organach bezpieczeństwa i nie był/-a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia lub późnej.
• kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
• kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
Aplikuj do: do 5 maja 2025
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 151151"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 8412062, e-mail: iod@ld.policja.gov.pl 3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji. 5. W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.